music room

اتاقی برای موزیک

music-number-06

سلام میکنم به همه شنوده های عزیز و گرامی(الکی مثلا من گوینده صبحگاهی رادیو هستم)
آهنگ ششمی که میخوام معرفی کنم یه آهنگ پاپ از خانم گابریله آپلین هست به نام what did you do.
آهنگ فوق العاده و قشنگیه که گوش دادن بهش رو به همه توصیه میکنم.

 

 

 


 

دریافت

حجم: 7.06 مگابایت
 

 

 

 

این آهنگ خیلی خوبه
وبلاگ خیلی خوبی دارید
ممنون بابت گذاشتن آهنگ خوب
خوشحالم که دوست داشتید
خیلی ممنون نظر لطفتونه
خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan