music room

اتاقی برای موزیک

music-number-02

سلام مجدد
آهنگ دومی که میخوام معرفی کنم یه آهنگ قدیمی(نسبتا قدیمی) و شاد هست. خواننده آهنگ محبوب قلب ها آقای سندی هستش و نام آهنگ (دختر آبادنی).

اونطوری هم نگاه نکنید به اسکرین که انگار ضد حال خوردید.

والا بخدا، خواننده‌های امروزی که شاد نمی خونن(اصن هم قر تو کمر نمیارن).

به هر حال قبلش گفته بودم آهنگ های متنوع می زارم و باید این کار هم بکنم.smiley

 

 


دریافت
حجم: 6.68 مگابایت

کلللللل
سوت
شوت
آقا بیا وسط!!!!
خدا خیرت بده (آقا/خانم) فلان، شادمون کردی.

شادی ما رضایت شماست دوست عزیز
از اون فن (آقا/خانم) فلان هم خوشم اومد. آرمان هستم :)
اهاااااا بیا وسط جووووووووووووووووووووووووووون کمروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ببین قر قر فر فر
بیا جوووون دختر ابادانی بیقراره عاشق شده و خبر نداره
ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووییوووووووووووییییییی
وووووووووووووووییییییییییییجونم
اوفففففففففففففففف داداش دمت گرم خیلی اقایی نفسی داداش حال کردم باهات مارو شاد کردی
دختر ابادانی بیقراره عاشق شد و خبر نداره بیا کج دلم مو شورت پاتوم
خدا خیرم بده:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan